assalamualaikum

sodiqi usrati...=)

Thursday, March 24, 2011

WANITA-WANITA YANG DIKASIHI NABI SAW



WANITA-WANITA YANG DIKASIHI NABI SAW ni sebenarnya tajuk sebuah buku karangan Muhammad Ibrahim Sulaiman yang aku pinjam dari perpustakaan awam kt tempat aku...buku ni menarik sangat!! banyak cter menarik yang aku pernah dengar dan yang x pernah dengar pun ad..huhu...

Kisah-kisah yang ada kat dalam buku ni, semuanya berkaitan dengan junjungan mulia Nabi Muhammad SAW. yela kn, dah tajuk pun, WANITA-WANITA YANG DIKASIHI NABI SAW. so, sah2 la ada kaitan dengan Baginda kan?? hehe...

Jadi, dah tentu2 la banyak manfaat dan pengajarannya kan?? so, kat sini, aku akan cuba meng'copy' n 'paste' mana-mana yang sempat aku taip..hehe...sebabnya, Nabi SAW sendiri pun ada bersabda bahawa kita sebagai umatnya, mestilah menyampaikan darinya walaupun sepotong ayat..kan??

Sehubungan dengan itu, aku tak nak la ilmu ni terkubur camtu je...so, sama2 la kita manfaatkannya... kalau ada sape2 yang nk 'join' copy n paste ni jgak, boleh ajee....! hehe... anda semua dialu-alukan... =)

Sama-samalah kita mengimarahkan ilmu ni.. :p

*p/s
cter2 yang akan dipost lepas ni, 
maybe akan ada sambungan dari masa ke masa..
yela, dh nama pn drp buku kn?? hehe..

No comments:

Post a Comment