assalamualaikum

sodiqi usrati...=)

Friday, August 26, 2011

Akhirnya terjawab sudah persoalan kami.. ^_^

Assalamualaikum.. (saya nak guna kata ganti nama saya kali ni)

First of all, i wanna say ALHAMDULILLAH...^_^
Entri kali ni khas saya buat untuk sorang sahabat muslimin saya, iaitu Wan Mohd Murshid bin Wan Mohd Yusoff. Beliau yang merupakan bekas presiden BADAR KISAS 09/10 akan menamatkan zaman bujangnya bermula 10 september 2011 ini bersama pasangannya Khairunnisa binti Ibrahim. (tetibe ayat skema..hehe)

OK, terkejut tak kalau anda duk tempat saya?? kompem terkejut kan?? seriouslly, first2 dengar tadi..perasaanku, sangat2 terkejut + teruja + xleh percaya + tumpang gembira + alhamdulillah..hehe

Akhirnya...terjawab jugak segala persoalan kami batch form 6 KISAS 09/10..hehe...kalau dulu, asyik duk tertanya-tanya je: "sape la ye yang kawen dulu antara kita??" ;p dan alhamdulillah hari ni, saudara Murshid telah merungkaikan segala persoalan tersebut.. >_< 

Sebenarnya xde niat pun nak tulis panjang2 untuk entri ni..so, saya akhiri dengan serangkap doa buat bakal pasangan mempelai..(seyes janggal sebut word ni untuk sahabat yang sama umur..hehe)

"Barakallahu lakuma wa baraka alaikuma wa jama'a baina kuma fi khoir.."


p/s: dah 2 tahun berturut2 sahabat STAM mendahului, sahabat2 STPM sape nak mulakan ye?? ^_^

x sabo nak dapat anak buah..;p

1 comment:

There was an error in this gadget