assalamualaikum

sodiqi usrati...=)

Sunday, February 13, 2011

saat yg benar2 mencemaskan!!

semalam aku ada melalui 1 kawasan perkuburan time pulang dri kenduri dkt pulau rusa...hrmmm...aku tiba2 terfikir time ak tgk kawasan perkuburan 2...tp, ni bukanla bermakna selama ni ak x pernah lalu kt kawasan perkuburan ni...juz bru terfikir pasal ni waktu tgk kali ni...(brape bnyk kali "ni" la..huhu) hrmmm...ak tbe2 terfikir yg selama ni aku hanya bimbang pasal result exam ak j....melebihi tahap kebimbangan ak terhadap result yg sebena2nya result utk ak sepanjang ak hidup ats muka bumi ALLAH ni....astaghfirullahalazim... ampunkan segala dosaku ya ALLAH..selama ni ak banyak berdoa utk kecemerlanganku dlm exm STPM yg aku duduki bru2 ni...namun begitu, ak krg utk mendoakn kecemerlanganku yg sebena di alam sana...ya ALLAH...betapa kerdil dan hinanya diri ini...ampuni ak ya ALLAH...jangan sampai itu smua menjadi hijab utk ak m'dpt result yg terbaek ya ALLAH....hrmmm...berdasarkan kte sorang kwn ak, die ckp 21 aribln feb ni merupakan tarikh yg kami semua tunggu2 tu...(result exm) hrmm...klo btol la kn 21 aribln 2, mksdnye ari isnin yg lagi 1 la slps ari isnin esk ni...huhu...cuak btol ble pk psal ni...x termasuk soal hari perhitungan yg sebena2nye lg ni...ya ALLAH...bantulah aku utk membahagiakan hati kedua2 org tuaku, guru2,adik beradik,shbt2, sedara mare n semua org di sekeliling ak ya ALLAH...smoge dgn kptsnku itu nanti mampu memberikan kebahagian kpd mereka.. aku akui, rsenye sepanjang ak hdup ni, blom pernah rsenye ak membahagiakan kedua2 org tuaku hasil dari kejayaanku dlm bidang akademik...bantulah ak kali ini yaALLAH..tp, alhamdulillah la result muet year-end yg aku amek thun lps membuahkan hasil jgak...walaupun x dpt band 6...alhamdulillah ak dpt band 3...(sekurang2nya lps la utk grad kt U nanti kn..?? hehe..) insyaALLAH...moga2 kejayaan 2 aku dapat ulangi lagi utk result STPM ni...izinkan ak untuk merasai nikmat membahagiakan org2 di sekelilingku ya ALLAH...ak x kesah jika x diberi hadiah2 duniawi ya ALLAH...ckupla sekadar dpt membuatkan org2 di sekelilingku tersenyum..lbh2 ag kedua2 org tuaku dan guru2 yg dh ibarat ibu bapa ak sewaktu ak di sekolah ya ALLAH..bantulah ak ya ALLAH...ameeennnnn........

No comments:

Post a Comment