assalamualaikum

sodiqi usrati...=)

Thursday, February 17, 2011

bedeba + cuak = HARUUUUUU!!! huhu..

bismillahirrohmanirrohim........(kne bce basmallah lu..nk bg hlang gugup) hehe..

hrmmm....seriouslly, ak x tau knape sejak 2 menjak ni... ak rase bedeba sgt2... tahap kelajuan jantungku berdegup len dri besa rsenye... perasaan aku plak haru-biru la kte org...huhu.. mcm2 ad...takut, bimbang, risau,(same la 2 kn? hehe..), cuak...mcm2 lagi la perasaan yg x dpt ditafsirkan,,huhu.. aku btol2 tkot dan bimbang utk berhadapan dengan ari isnin dpn ni (21 feb).. adakah itu akn menjadi tarikh keramatku??? hrmmm... ak btol2 x tau nk kte ap.... rsau sgt2... sblom ni pn, ak pernah je nk g amek result exm... tp xde la cm gini tahap kebedebarannye (ad k word ni??...huhu... jnoh ak klu cg nani bce...hehe) hrmmmm..... time ak taip ni pn x hilang2 lg bedeba ni...haru la...ntah ble nk hilang...huhu...agaknye apa mksd disebalik kebedebaran (lagi skali) aku ni ha..? hrmm... ak btol2 tkot utk memikirkan semua 2... ntah macamne la result ak kali ni...hrmmm... ya ALLAH...bantulah aku utk berjaya kali ini ya ALLAH.. hanya kepada-Mu aku memohon ya ALLAH...

hrmmm... setiap kali word ni (S.T.P.M) lalu kt otak aku ni, mmg haru la perasaan aku... aku tkot sgt2 klau result aku nanti x mampu m'buatkan org di sekeliling aku tersenyum bahagia.. lebih2 ag mak ayah aku..huhu...tkot...ari ahad dpn family aku dh plan nk g selangor.. nk g amek result ak la...huhu.. mmg cuak abes!! tambah2 ag ble pk yg mak ayah aku sanggup tinggalkan keje mereka, sanggup amek cuti semata2 nk pegi amek result aku n sememangnye mereka mengharapkan aku berjaya la kan?? walaupun mk ayh aku x kluarkn apa2 statement berkenaan 2...tp, ak pham...n sbenanye, ak pn plek gak ngn mak ayh aku kali ni... dieorg x tanye pn soalan yg besa dieorg tnye kalu time2 result dh nk kluar ni...(rase2 ak blh brape??) klo x, slame ni msti soalan 2 la yg akn kluar dlu dari mulut dieorg...huhu... mungkinkah  dieorg blh agak tahap mne aku bedeba skrg ni?? huhu.. atau mungkin.... hrmmmm....ntahla...huhu...yg pntg dan yg pasti ak bmbang utk bertemu dgn tarikh 21 februari 2011 2...huhu...

hrmmm...sbenanye, ak pn rase bersalah jgak actually ble ad prasaan ni sume...knape??? hrmmm.... sbb ak rse skali skale tahap kebimbanganku utk bertemu dgn hari yg result kuar 2 lbh kuat berbanding dgn rase bimbang utk ak bertemu dgn saat2 kematianku yakni hari yg sbena2nye hari perhitungan dan result ku yg sbena...hrmmm.... ak hanyalah seorang insan kamil ya ALLAH... ampunilah segala dosa dan keterlanjuranku ya ALLAH... hanya kepada-Mu lah aku memohon dan meminta ya ALLAH... iyyakana'budu waiyyakanasta'in...

hrmmm... prasan x semua perenggan ak utk entry ni dimulai dgn hrmmm....?? huhu... sesungguhnya itu semua adalah tidak disengajakan..hehe.. k la... papepon, doakan yg terbaek utkku!! smoga ak mampu dan dapat membahagiakan kedua2 org tuaku yg terchenta...ameennnn ya Rabb... Rabbi yassir wala tu'assir...

ASSALAMUALAIKUM W.B.T...

No comments:

Post a Comment