assalamualaikum

sodiqi usrati...=)

Wednesday, September 19, 2012

wordless wednesday

ehem, kali ni nak bagitahu satu rahsia skit la..



jeng











jeng












jeng!!



: P




--------------


even nampak pasif, tapi hakikatnya mungkinkah tidak sepasif itu?
mungkin ada benda yang dibuat di sebalik ke'pasif'annya itu?
mungkin ada benda yang di'eksperimen'kan?
mungkin ada benda yang dicari gali?
mungkin ada benda yang disiasat?


haaaa... apa benda tu??



------------

tak paham ye?? keh3.. memang saja je buat tak bagi paham.. : P

5 comments:

  1. hahaha. comel lah ji'ah.. tapi aku still tak paham.. ada apa dgn smiley yg comel2 itu..? ;P

    ReplyDelete
    Replies
    1. yes! maknanya ak berjaya la ni buat org tak faham.. :p

      Delete
  2. Baik ko bagi kiteorg phm..kalau tak.....

    ReplyDelete

There was an error in this gadget