assalamualaikum

sodiqi usrati...=)

Friday, March 27, 2015

Peperiksaan Akhir Tahun SMKDPPK

Assalamualaikum..

Alhamdulillah, seminggu yang terakhir saya di Sekolah Menengah Kebangsaan Dato' Panglima Perang Kiri, Tapah Road, Perak Darul Ridzuan ini, saya sempat untuk bersama-sama dengan anak didik saya menghadapi peperiksaan akhir tahun.

Sehubungan dengan itu, saya telah berusaha bersungguh-sungguh untuk membantu mereka mengulang kaji pelajaran, khususnya dalam subjek Bahasa Melayu sebelum mereka melangkahkan kaki ke dewan peperiksaan.

Jadi, antara usaha yang telah saya lakukan adalah dengan mengadakan kelas tambahan, ulangkaji pelajaran bersama-sama serta membuat praujian, iaitu ujian untuk menguji tahap kebolehan mereka sebelum menghadapi peperiksaan akhir tahun yang sebenar.

















No comments:

Post a Comment