assalamualaikum

sodiqi usrati...=)

Thursday, April 5, 2012

dilema seorang hamba Allah

"TAHNIAH!! anda telah terpilih untuk menghadiri taman syurga Allah!"

Allahuakbar! alhamdulillah.. hati tergerak untuk menghadirinya..

namun begitu, dalam masa yang sama..

tuntutan dan komitmen lain berderet-deret beratur menunggu giliran untuk dilunaskan dan dilangsaikan..

apa yang aku harus lakukan ya Allah??

manakah yang harus aku utamakan?

sungguh aku buntu menghadapi semua ini..

di satu saat, hati terasa ingin menangis apabila memikirkan ini semua..

kini, aku mula mengerti bagaimana rasanya seorang yang bergelar mahasiswa

agaknya inilah yang dikatakan kehidupan mahasiswa..

bantu aku untuk membuat keputusan ya Rabb..


4 comments:

  1. pegi je..bkn sng nk terpilih..ad hikmah tu terpilih..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. mungkin x kot.. sebab ada program bertindih.. esaimen xyah cakap la kan.. mungkin lain kali in sya Allah.. sebab yang ni pun perlu diutamakan jugak.. lagipun, dah rancang lama

      Delete
  2. Replies
    1. biasalah dalam kehidupan ni leha..terkadang ada benda yang kena sabar dulu..tapi, kalau kita tolong agama Allah, in sya Allah, Allah akan tolong kita kan?? huhu.. =.=

      Delete

There was an error in this gadget